Translate

piątek, 23 sierpnia 2013

Makaronik wegetariański - szybki i smaczny obiadek!

Siemka głodomory!
Jeśli jeszcze nie macie pomysłu na obiad, chyba mogę Wam pomóc. Ponieważ zabrakło u mnie mięska, pomyślałam o czymś wegetariańskim. Co powiecie na makaron niczym z Włoch? 

Składniki: 

  • Makaron, najlepiej Farfalle, ale nie ma to większego znaczenia, 100g,
  • Przecier pomidorowy 100g,
  • Pomidor,
  • Pomidorki koktajlowe,
  • Oliwa z oliwek 2 łyżki,
  • Bazylia,
  • Sól, 
  • Pieprz, 
  • Parmezan;
No to do dzieła!
Gotujemy makaron, według wskazówek na opakowaniu.
Kiedy makaron się gotuje zajmijmy się sosem. Pomidora obieramy kroimy w drobną kostkę i podsmażamy na oliwie. Następnie dodajemy przecier pomidorowy. Dodajemy makaron, dodajemy zioła, według waszego smaku. Dekorujemy pomidorkami, ja dodałam jeszcze świeży rozmaryn.

Smacznego!
Stracciatella :*

PS Jeśli kogoś zastanawia, skąd mój pseudonim, odpowiadam. Na osłodę powrotu do szkoły, przygotuję, coś wyjątkowego co będzie miało związek z moją ksywką. Bądźcie cierpliwi :).





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz