Translate

sobota, 24 sierpnia 2013

Słodziaśne pralinki w kształcie serduszek ♥

Wczoraj nie miałam zbytnio pomysłu, co zrobić słodkiego do pożarcia na deserek. Postanowiłam, że zrobię PRALINKI które muszą siedzieć niestety trochę czasu w lodówce ;)

Do wykonania tego prostego deserku bez pieczenia użyłam:
  • 50 gram margaryny
  • 120 gram (no, może nieco mniej ;P ) herbatniczków (zrobiłam z maślanych. lepiej weźcie normalne :))
  • 70 gram cukru
  • 1,5 łyżki kakao
  • 100 gram mleka w proszku (mniej niż szklanka, tak 3/4)
  • 40 gram bakalii (oczywiście ja nie miałam ;))
  • 0,15 szklanki wody (wyszło mi, że to ok 35 gram :D)
 A zrobiłam to tak:

Wzięłam mój ulubiony mały (0,5 litrowy) garnuszek i napełniłam go wodą, margaryną, cukrem i kakaem. Podgrzałam, aż wszystko się rozpuściło i połączyło.

 Wzięłam herbatniczki do woreczka i okrutnie zmiażdżyłam (dla leniwych: można w blenderze :D).


 Miksturę wlałam do większej miski i dodając po trochę mleka w proszku miksowałam wszystko na ładną masę. Potem dodałam do masy herbatniki <i bakalie> i wymieszałam, aż wszystko było w  czekoladzie. 


Wlałam do moich silikonowych foremek na muffinki (w kształcie serduszek ♥♥) i lekko upchnęłam.


 Wstawiłam do lodówki na ok. 24 godziny (to już jak uznacie).


 Z tego wyszło mi coś takiego:
 

Przecięte prezentuje się tak:

  I jeszcze na tle natury ;D


Myślę, że wyszło smacznie, bo moja siostra brała jednego potem drugiego... ;) Mnie też smakowało, więc czemuż i Wam miałoby nie posmakować?
Zachęcam do komentowania.
Smacznego!
Życzy Muffinka ☻

1 komentarz:

  1. Cudowne serduszka :) ! Poproszę o takie z dostawą do domku ;) !!

    OdpowiedzUsuń